توصيه ي شهدا درباره نماز جمعه

توصيه ي شهدا درباره نماز جمعه

شهيد سيد ناصر الله مرادي (1362-1338 شيراز)

از ملت انتظار است که راه شهدا را ادامه دهند که آن ها راه حسين (عليه السلام) را رفتند و در صف ياران امام حسين (عليه السلام) قرار گرفته اند و نماز جمعه [را] که دشمن شکن است، با وحدت بيشتر و باشکوه تر و منسجم تر ادامه دهيد و هميشه وحدت داشته باشيد که دشمن از اين وحدت شما در وحشت بوده و هست و تأکيد بر اين است که مسجدها را تنها نگذاريد. مسجد سنگر است سنگرهارا حفظ كنيد

شهيد منصور باقري (1362-1345 اردبيل)

دوستانم! دندان هايتان (4) را بفشاريد و پاهايتان را در راه اسلام استوار نگه داريد و با مشت گره کرده با دشمن روبرو شويد تا عرصه [و] ميدان به دشمنان اسلام تنگ باشد. و در ضمن از نماز عبادي - سياسي جمعه دست برنداريد؛ چون آن يک پايگاه وحدت براي اسلام و مستمندان است

شهيد علي اکبر تقي زاده شيده (1366-1345 شهرري)

از شما مي خواهم که راه شهداي عزيز را ادامه دهيد و نگذاريد که خون آن ها پاي مال شود؛ زيرا ما در برابر تمام کفر مقابله مي کنيم و بايد آن چنان درسي به دشمنان بدهيم که ديگر به فکر حمله به کشور اسلامي ايران نيفتند. سعي کنيد نماز جمعه و وحدت کلمه ي خود را به طور کامل حفظ کنيد.

شهيد محمد ذيغمي (1365-1342 اهواز)

اما پدر، مادر، خانواده ي محترم، همسرم، دوستان و تمام کساني که پيامم به آن ها خواهد رسيد! بدانيد که امروز، روز عمل است و جايي براي شعار دادن نيست. اگر زماني در زير منبر اباعبدالله الحسين (عليه السلام) مي گفتيم: يا ليتنا کنا معکم فافوز فوزا عظيما، امروز ديگر بايد با حضورمان ثابت کنيم که چنين شعاري را از جان و دل سر مي دهيم و با تفنگ هايمان که يادگار شهيدان گلگون کفن است، [قلب] دشمن را مي شکافيم و او را از صحنه ي روزگار به ياري خداوند منان برخواهيم چيد. ولي اين را نيز به ياد داشته باشيد که با اتحاد، پشت دشمن را سخت خواهيم شکست و امروزه يکي از متجلي ترين نشانه هاي وحدت، نمازهاي جمعه مي باشد. با شرکت در اين مراسم عبادي - سياسي اندکي به شعارهايمان جامه ي عمل بپوشانيم و از همان جا با بدحجابي و بعضاً بي حجابي مبارزه کنيم. سکوت در مقابل اين پديده ي شوم استعمار، خيانتي بس بزرگ و نابخشودني به خون شهيدان مي باشد.

شهيد علي عباسيان (1364-1343 تهران)

من کوچک تر از آن هستم که بخواهيم براي خانواده يا امت يا دوستان پيامي داشته باشم، اما به حسب وظيفه چند نکته اي را متذکر مي شوم و آن اينکه پيرو امام امت باشيد و از تفرقه بپرهيزيد. هميشه پيروز روحانيت مبارزه و روحانيت شيعه و متعهد به اسلام و آگاه به مسائل روز باشيد. نمازهاي جمعه را که نمايانگر قدرت اسلام و تجلي گاه وحدت اسلامي است، شلوغ نگه داريد. « نماز جمعه حج فقرا است ».

شهيد رضا دهنويان (1365-1346 آران و بيدگل)

اي بزرگواران و مربيانم!... نماز جمعه، اين تجلي گاه قيام و وحدت را فراموش نفرموده و با شرکت هميشگي خودتان، به دشمنان بگوييد که ما هميشه در صحنه بوده و هستيم و رخصت و اجازه نمي دهيم که شما سرنوشت ما را به دست کثيفتان گرفته (5) محسوب کنيد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, ] [ 12:10 ] [ misagh22 ]
[ ]